1. Tja wat moet ik er over zeggen...

Ik ken de Ossenstal al jaren, kwam er als kind al toen het nog gevestigd zat in een oude boerderij/stal. Maar helaas is deze jaren geleden helemaal afgebrand.

De Ossenstal stond toen erg bekend om hun unieke rostie-pannekoeken. Ontiegelijk lekkere pannekoek met een krokante bovenlaag. Was ook erg machtig weet ik me te herrinneren.

Maar helaas door de laatst brand is het hele pand verwoest en staat er nu een modern gesteente en geeft de gemeente Epe geen vergunning meer af voor de speciale bereidings wijze van die bijzondere pannekoeken en is het een doodgewonen pannekoekrestaurant geworden.

En dat is jammer, wat persoonlijk vind ik het geheel geen sfeer meer hebben. Ik heb het gevoel in een bedrijfskantine te zitten. De pannekoeken zijn gewoon ok, maar ook niet meer dan dat. Niet anders dan andere pannekoekrestaurants dus. Het overige wat op de menukaart staat aan plates is ook ok, maar verwacht geen sterrenkwaliteit. De bediening, erg onpersoonlijk. Je bent een tafel met een nummer en niet meer. De vraag of het gesmaakt heeft kan er dus niet eens van af.

En wat betreft de prijs, de pannekoeken gewoon redelijk. Overige duur.

Conclussie: De Ossenstal waar ik vroeger als kind veel vuldig kwam en het het ware happening was ligt in vervlogen tijden... De Ossenstal van nu staat daar compleet haaks op in alles en of dat ooit anders word? Ik betwijfel het. Het is nu een doodgewoon restaurant zonder hoogvliegers en zonder sfeer. Voor mij kom ik er nooit meer.