in Schaijk

Gezellig & lekker eten, dat is waar Ons Eethuys voor staat!

1. Omdat we iets te vieren hadden, zijn mijn vriendin en ik gisteravond weer bij Ons Eethuus gaan eten. We hadden vooraf gereserveerd en gezien de drukte toen we aankwamen was dat geen overbodige luxe. Toch kregen we een heerlijk rustig plekje (hadden we tijdens de reservering om gevraagd).

Het eten was zoals we verwacht hadden niet anders dan de vorige keer, dus het was weer super!

Kortom: Een geweldig restaurant, met geweldig eten, vriendelijke bediening en een fijne sfeer. Een echte aanrader!

Vorige recensies van E en D

• E en D

Heerlijk gegeten!

Vooraf een kippensoep waar nog echt kip in zit, en niet zo'n bakje water waar een kip in heeft gezwommen. Geserveerd met een warm stokbrood met kruidenboter.

Mixed grill met biefstuk, varkenshaas, kipfilet en spare ribs om je vingers letterlijk en figuurlijk bij af te likken.

Toetje helaas niet gedaan, puur omdat we zo ontzettend vol zaten van het heerlijk bereidde voedsel.

Vriendelijk personeel, gezellige sfeer, snele bediening ondanks de drukte.

Geen minpunten, dit is gewoon een fantastisch restaurant!

• Gisteravond met z'n tweeën heerlijk gegeten.

Voorgerecht: 1x stokbrood met kruidenboter.

Hoofdgerecht: 1x Varkenshaasje met champignonsaus en 1x spare ribs.

Nagerecht: 1x sorbet en 1x ijs met warme kersen.

Inclusief 4x drinken erbij moesten we € 50,40 afrekenen.

We hebben echt genoten. Het eten was lekker, goed verzorgd en kwam snel op tafel (het was niet druk). De bediening was vriendelijk. Ook de sfeer die het restaurant uitstraalt is erg gezellig. We komen zeker nog een keer terug!