Op dit adres zit nu: De Griek

1. Wij zijn hier ook via vakantie veilingen geweest. We vonden het eten heel weinig. We kwamen binnen en de gastvrouw reageerde boos omdat we hadden gereserveerd voor 2 en we hadden ons zoontje van 2 bij en dat was te veel. Ze had daar geen plaats voor want ze zei letterlijk hij zit in de weg. Toen had ik al geen zin meer maar we hadden al betaald via vakantieveilingen. We kregen snel een paar sneetjes stokbrood op tafel gegooid en ze vroeg 1 keer naar drinken en de rest van de avond ook niet meer. De soep was uit een zakje zo smaakte het. En al heel snel kwam het hoofdgerecht het was schrikbarend weinig 15 stengeltjes en een paar stukjes vlees. Dat was dus zo op en al zeer snel kwam mijn smeerigste nagerecht ooit namelijk ijskoude baklava. Die heb ik echt snel weg gewerkt en wilde zsm gaan maar moest op de thee wachten en we moesten snel zijn voor de parkeermeter dus dat duurde te lang en die hebben we toen maar laten staan. De gastvrouw van het restaurant sprak alle mensen zeer gemaakt aan met hallo lieve mensen klonk echt geforceerd. Als mensen binnen kwamen zag je niemand om ze een plaats te wijzen, maar zodra ze zelf gingen zitten snelde mevr naar voor om te zeggen dat die gereserveerd was en moesten ze ergens anders gaan zitten.

Kortom:
    Weinig eten.