Op dit adres zit nu: Oma's Soep Express

1. Afgelopen week gegeten bij Binnen in Kampen.

Bij 'binnen'komst werd gevraagd of we het principe kenden. Deze kenden we, dus hoefde de vrouwelijke serveerster naar eigen zeggen 'het hele betoog niet opnieuw te houden'. Prima toch.

Ik koos voor een klein voorgerecht en een klein hoofdgerecht, dit is voor mij prima als avondeten want hier had ik ruim voldoende aan.

Toen het hoofdgerecht geserveerd werd, werd ipv eet smakelijk 'alsje, eetse!' gezegd terwijl de borden neergezet werden. Niet echt netjes.

Na het eten buiten een sigaretje roken, toen we langs de open keuken liepen konden we goed merken dat het personeel het onderling erg gezellig had (foto's maken, hard praten en lachen). Voelde me soms niet welkom en en beetje weggekeken.

Het eten is heerlijk maar de service kan echt veel beter, de kantjes worden er soms vanaf gelopen en het niet welkom voelen lijkt me iets wat in een restaurant echt niet kan. Hoop de volgende keer op een betere ervaring!