Op dit adres zit nu: The Shamrock

1. Niet een restaurant om aan te bevelen.

Gereserveerd voor 32 man, en het was duidelijk dat dit eetcafe daar niet klaar voor is.

We hebben namelijk 2 uren op ons eten moeten wachten.

Mensen die later binnenkwamen hadden eerder hun eten op, waren alweer weg... en wij maar wachten.

Mijn eten was wel goed en lekker vond ik, maar daar waren de meningen over verdeeld. Verder vond ik t wat karig. Misschien dat het bijna op was, aangezien iedereen voorang kreeg.

Sommige van de gasten moesten weg, omdat ze met kinderen zaten, en deze hebben dus niet eens kunnen eten.

Maar het aller ergste vond ik nog, dat er van te voren gereserveerd was, met de uitleg dat dit ter afsluiting was van een crematie. Erg respectloos om mensen dan zo lang te laten wachten terwijl ze al zo'n verdrietige dag achter de rug hebben. En je wilt ten slotte dat op zo'n dag alles verloopt zoals je had gepland.

De muziek werd ook nog eens lekker hard op, ik denk, Slam fm, gezet! Ook erg leuk voor de oudere gasten... Niet dus!

Zo ontzettend respectloos! Ik kom er nooit weer!