Op dit adres zit nu: Well Tevree

1. Tijdens onze vakantie (met mijn man en 2 zoons van 8 en 10jr) in het nabijgelegen Arcen, werden wij via de website van het Spiegelbeeld op de hoogte gesteld van de arrangementen die zij te bieden hadden. Wij hadden al besloten dat we een dag wilde doorbrengen in het Liberty Park te Overloon. Het Spiegelbeeld bood, in samenwerking met Museumzicht in Overloon (dezelfde eigenaar) een Liberty Arrangement aan. We hebben werkelijk genoten van alles wat dit arrangement had te bieden. Mijn man en ik hadden een volwassen Liberty Arrangement en ook aan de kinderen was gedacht. Zij kregen een kinder liberty arrangement. We zijn in Overloon gestart met een kopje koffie met een heerlijk stukje vlaai (de keuze was erg groot!) Hier kregen wij de toegangskaarten voor het Liberty Park. Rond 17:00 hadden wij het wel gezien. We vonden het praktischer om bij het Spiegelbeeld ons 3 gangen menu te eten omdat we dan al wat dichter bij onze vakantiebestemming waren. We belden hierover op en dit was meteen geen probleem. Mijn man en ik hebben gekozen voor een saté menu en een pannekoekenmenu dat werkelijk heerlijk was. Veel keuze in de pannekoeken en goede porties werden geserveerd. Onze zonen hebben heerlijk kunnen genieten van de mogelijkheden van de speelhoek in het restaurant (zo'n grote speelmogelijkheid kom je niet in veel restaurants tegen).

Ik vond het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. In mijn ogen ging er op deze avond ook niets fout wat betreft bestellingen etcetera terwijl de bezetting redelijk was.

De prijs vonden wij goed in verhouding dus ook niets op aan te merken.

Wij komen hier zeker nog een keer terug!