Op dit adres zit nu: SoHo

1. Super mooi terras in de zomer en ook in de wat koudere maanden door de terras verwarming. De Fingerfood kaart is perfect als je met wat vrienden zit te drinken en je honger hebt.. luxe bitterbal of kaas plankje etc.

Op het terras neem ik meestal de Saté van kipfilet maar de ossenhaas is ook heerlijk. Mijn vriendin neemt altijd de Carpaccio als voorgerecht dat is de beste in Schagen en je krijgt onwijs veel voor weinig geld.

Vind het ook het beste terras, omdat de zon het langste op dit terras staat, en als je de zon zat ben ga je onder de luifel zitten. Soms als het weer ineens heel mooi wordt en niet voorspeld was, dan moet je nog wel eens wachten op je drankje maar personeel is heel vriendelijk dus dat neem ik dan voor lief.

Als het niet mooi weer is kan je ook heerlijk binnen eten of zitten.. beetje huiskamer idee!