1. Viel zeer erg tegen!

We hadden allebei een glutenvrije gemberpannenkoek, nou dat smaakte echt naar niks! De pannenkoek was wit, smaakloos en kleverig. Echt de vieste glutenvrije pannenkoek die ik ooit gegeten heb!

Ook zat het restaurant amper vol (3 tafeltjes bezet) maar het duurde bijna een uur voordat het eten klaar was, zagen we later dat er maar EEN kok en EEN persoon in de bediening is. Ook bakken ze alles met slechts 3 pannen en wij twijfelen er aan of ze deze wel goed schoon gemaakt heeft, er zaten namelijk zwarte stukjes op de pannenkoek. Dat kan echt niet, met een glutenallergie...

Het drinken is er wel prima en de "gewone" pannenkoeken schijnen ook goed te zijn, maar ik raad iedereen met een glutenallergie het ZEER STERK af hier te gaan eten!

Het was ook al niet al te netjes. De flesjes waren helemaal vies en de tafels plakkerig... binnen is het donker en klam.

Als je buiten op het balkon kan zitten is het er wel gezellig, maar vanwege de regen ging dat niet en moesten we helaas binnen zitten.

2,5