Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Haltestraat 44, 2042 LN, Zandvoort

1. Ik vind het eten voor een italiaans restaurant met een italiaanse kok tegenvallen. Ik heb een keer pizza's afgehaald, en 1 keer gegeten daar. De pizza die ik besteld had had wel een erg krokante rand, maar zompig naar het midden toe. De pizza Calzone ( dubbelgevouwen ) was niet lekker. De vulling bestond uit een brij in een zompig omhulsel. Ik had best honger maar heb hem desondanks niet helemaal opgegeten omdat het gewoonweg niet smaakte helaas. Ook nog een pizza parmaham besteld. Ik kreeg een pizza, met ietwat uitgedroogde parmaham erop, en klaar. Prijs kwaliteit verhouding: 12 euro voor een pizza onder de maat vind ik erg veel gezien het aanbod elders ( ca 7 euro )

Wat wel lekker was was de spaghetti carbonara. Maar als je echt authentiek italliaans eten verwacht hoef je daar niet speciaal heen te rijden.