Op dit adres zit nu: Mr. Vegan Foodbar

1. Zo blij dat we deze plek hebben in Groningen! Eindelijk iets wat meer 'internationaal' is. Zowel qua keuken als qua concept. Vernieuwend. Eetcafe/Eetwinkel/Take-away/Catering, in een inspirerende omgeving. Fijne sfeer om te zitten, inspiratie op te doen in de unieke selectie kookboeken, ondertussen genietend van je lekkere cappuccino of maaltijd, alles vers en huisgemaakt. Wil je iets van deze heerlijkheid mee naar huis nemen, vergeet dan vooral niet om wat 'Goud Heerlijk Homemade' producten mee te nemen. Verslaafd ben ik al aan de aardbeienjam, verder valt er onder andere te genieten van Vlierbloesemsiroop, chutney's en pastasauzen gemaakt met groentes uit eigen moestuin! ( De eigenaar heeft een grote moestuin en gebruikt veel groentes daarvan voor het restaurant) Ook is het handig wat van de toonbank mee naar huis te nemen, bv. Gegrilde groentes, scheelt weer tijd met het koken:) Olijfolie liefhebbers zijn hier ook aan het goede adres: Er zijn exclusieve heerlijke olijfolies uit Italie te koop uit het vat! Kwaliteit is super, prijs is helemaal geweldig. Erg blij met Goud Heerlijk!