Op dit adres zit nu: Riverside Lounge

1. Vandaag heerlijk gezeten en gegeten!

Ook 'even' heerlijk genieten kan bij de Kolentip. Op onze weg terug vanuit Maastricht wilden we even wat eten. Het werden uiteindelijk een heerlijke 2 uurtjes waar we in het mooi opgeknapte onderste deel van de Kolentip hebben gezeten. Graag hadden we buiten gezeten, maar het weer speelde niet mee.

In het heerlijk nieuw ingerichte (bar staat nu in het midden) onderste deel kun je nu net zo goed zitten als boven (zeker overdag ;)) We werden zeer gastvriendelijk ontvangen (zoals we ook ontvangen worden als we er een avond van maken)

De amuse (klein krachtig soepje met thijm) en een beetje salade, balsamicoazijn met komkommerschuim prikkelde de smaak. Daarna hadden we een twee-gangen menusuggestie: Een risotto met bijzonder ingredient, scampi's en een bijzonder rose toefje bietenschuim. Leuk voor het oog en de mond! Aansluitend een kalfsoester met katenspek in een rode wijnsaus. Erg smakelijk!

Dus ook een even lekker eten kan bij de Kolentip. Alhoewel dat ik ook weer uitkijk naar een hele avond. Kost wel wat, maar dan krijg je ook een heerlijke avond! Prijs/Kwaliteit van de avond waard. En dat gold ook voor onze short visit!

Jammer dat de eigenaar er zelf niet was, maar de dames hebben hem goed vervangen!