Op dit adres zit nu: La Cubanita

1. 't Pakhuys had een coupon actie op Sweetdeal.nl, voor 18 euro een 4-gangen menuutje.

Eten was goed, hoewel de soep tegenviel, het voorgerecht was daarentegen echt goed. Het komt niet vaak voor dat een geitenkaas piccata zelfgemaakt en vers is. Hoeveelheden waren wel fors voor een 4-gangen menu, van het nagerecht is de helft blijven staan. Mij is niet gevraagd hoe ik de runderhaaspuntjes wilde hebben, maar deze waren, waarschijnlijk per ongeluk, toch medium rare.

Service viel tegen, hoewel er maar 5-6 tafeltjes bezet waren, moesten wij toch 5-10 minuten wachten tot we de kaart kregen en drinken konden bestellen (de serveerster liep zelfs weg na de kaart afgegeven te hebben, we moesten haar terugroepen om drinken te bestellen). Tot twee keer toe kwamen ze met een gerecht voor een andere tafel naar ons toe. Rekening ging fout maar was snel hersteld.

De sfeer binnen is goed. Geen harde muziek en een 'leuke' aankleding (niet mijn smaak, maar toch). Stoelen zaten niet echt lekker, maar dat is sowieso een probleem in Nederlandse restaurants... Waar zit je nog echt op een comfortabele stoel?

Prijs-kwaliteit verhouding was goed, vooral door de lage prijs en het goede voorgerecht. Drankjes aan de dure kant, € 2,50 voor een fluitje bier is bovengemiddeld.