1. Bij binnenkomst ongeïnteresseerde houding van het personeel. Ze vertelden ons dat ze 17 uur pas open gingen voor het avondeten, terwijl op de website vanaf 16:30 staat aangegeven. Luide muziek. Toen we om 17 uur weer terug kwamen, lag de bediening ongeïnteresseerd op de banken en een kind speelde een computerspel achter de bar. Personeel had vieze kleding aan. De vloeren in de toilet plakken. We hadden een visschotel voor 2 personen besteld. De hoeveelheid viel ons tegen en de vis smaakte taai en smakeloos. De salade was grof gesneden (komkommer was 1 cm dik), maar vonden wij nog het lekkerst smaken. Bij de gamba's moesten we bij het ontleden de darmen er zelf uithalen, wat niet de bedoeling kan zijn. De aankleding en uitstraling van het pand en interieur spraken ons wel erg aan en waren dan ook de reden dat we naar binnen waren gegaan. We vonden de prijs erg hoog gezien de matige kwaliteit en de geringe hoeveelheid van het eten. Er zijn dus veel verbeterpunten in onze ogen.

2,5