Op dit adres zit nu: Indiawalaa

1. itadakimasu!!

Ik ben een sushi liefhebber en eet graag bij de japanner, ben in de week van de zomerfeesten gaan eten bij Yukimi en ik moet zeggen de sushi smaakt wel verrukkelijk alleen de wachttijd is toch veel langer dan ik gewend ben van een japans restaurant met dit concept. Als je all you can eat in je menu heb staan, zorg er dan ook voor dat mensen niet al te lang op het eten moet wachten en het drinken vergaten ze af en toe en uitgerekend met de zomerfeesten hebben ze speciale menu's in plaats van het all you can eat concept en nog wel voor dezelfde prijs! Dat vind ik dus niet kunnen en juist op feestdagen en zomerfeesten moet je dat gewoon op de kaart laten, desnoods schrap je een paar gerechten die veels te veel moeite kosten maar hou het concept aan. De bediening was ook slecht behalve op 1 meisje na die vriendelijk ons ontving en ons goed had uitgelegd wat ons te wachten stond. Al de anderen stonden er maar bij en keken maar rond terwijl het druk was en eentje zat gewoon druk bezig met haar mobieltje een smsje te sturen in zicht van gasten. Het enige goeie punt van dit restaurant is dat de sushi lekker smaakte maar al de andere punten waren gewoon onvoldoende. Was ik eindelijk blij dat er in nijmegen een sushi restaurant was geopend met die concept blijkt het toch niet zo te zijn als ze je beloven.