1. Eten is red goed als je prijs/kwaliteit vergelijkt. Wel idd net als andere recensies er is veel lawaai en bediening slecht, wij werden geholpen door een oudere vrouw met een hele negatieve uitstraling, zag ook veel jonge mensen in de zaak lopen die leken erg onervaren. Jammer dat er na alle recensies niet aan gewerkt wordt. Wij komen vaker in deze zaak en zien nog geen verbetering, het lijkt alsof de eigenaars zich er niet druk over maken omdat de tent toch altijd wel vol zit maar kwaliteit van je zaak heeft niet alleen te maken goed eten maar vooral in deze tijden met kritische gasten ook met je gastvrij voelen en professioneel geholpen worden. Ga hiermee aan de slag en dan pas gaat rotonde een verschil maken, nu echt een gewone doorsnee tent waar je af en toe prima een hapje kunt eten. Niet echt een aanrader.

6,1