1. Prima all inclusive Sushi restaurant. Heb genoten van alle sushi's en warme gerechten en ging met een hele volle buik naar huis! Beetje jammer dat je bij moet betalen als je iets niet opeet, vooral omdat je soms extreem grote porties krijgt. Zo had ik courgette besteld, gewoon als groente voor erbij. Toen kreeg ik letterlijk een halve courgette geserveerd. Het was echt veel te veel, maar ik was bang om het te laten staan. Dat zou eigenlijk niet moeten. Ik vind dat er in sommige gevallen wel een uitzondering mag worden gemaakt, natuurlijk wanneer iemand duizend dingen laat staan ze het extra in rekening mogen brengen.. maar soms krijgt iemand het gewoon echt niet op omdat de porties te groot zijn / of omdat ze het echt niet lusten. :)

Verder een mooi restaurant met aardig personeel. Het drinken hadden ze echter wel wat sneller mogen vragen/brengen.