1. Wij wilden lekker lunchen na een boswandeling. Na 15 minuten werden we geholpen, terwijl het niet druk was op het terras en door 3 personen bediend werd. We vroegen om de lunchkaart, maar na 10 minuten kwam die nog niet dus zelf maar even opgehaald. We bestelden groentesoep met tast en een baquette jonge kaas voor ons zoontje. De soep was redelijk, mar de toast ontbrak, dus maar weer om gevraagd. De baquette bleek niets meer dan een stuk stokbrood zonder boter met plakjes kaas. Oh ja en de toast die later werd gebracht was droge kale toast zonder boter of iets dergelijks.

De oudere man die ons bediende was slecht te verstaan en zag er niet zo heel fris uit. We hoorden meer mensen teleurgesteld naar hun kommetje soep zonder toast kijken en er zater meerdere mensen erg lang te wachten tot ze geholpen werden.

Vele jaren geleden hebben wij ook zo'n ervaring bij Dalzicht gehad en waren benieuwd of er iets veranderd was, NIET DUS!

En dat allemaal voor € 23,50, zonde van het geld.

3,1