1. Wij zijn twee weken op vakantie gweest in Winterswijk. In onze woonplaats eten we geregeld sushi, in Winterswijk zijn wij op zoek gegaan naar een sushi bar. En ik moet toegeven: Kinoko heeft alles overtroffen! Heerlijk! Vers! Goed betaalbaar! Zeer goede service!

We zijn er in totaal twee keer geweest, de eerste keer was het er erg rustig de tweede keer een stuk drukker.

Beide keren hebben we in het restaurant gegeten, en de eerste keer hebben we voor familie wat meegenomen. Ook zij waren erg over de kwaliteit te spreken.

Mocht je bestelde sushi niet opkunnen dan mag je het meenemen, ze pakken het netjes voor je in.

De serveerster spreekt redelijk goed Nederlands, af en toe begrijpt ze je niet goed maar dat heeft ook zijn charmes.

Al met al de BESTE sushi die wij ooit hebben gegeten! Ontzettend smakelijk en heerlijke soorten!

En de plum wijn is een aanrader als drankje voor erbij.

Zeker een aanrader!

Wij komen er volgend jaar in ieder geval zeker terug!