Op dit adres zit nu: De Gouden Laars

1. Ik heb helaas geen goede ervaring met De Heeren. Met een groot gezelschap voelden wij ons niet welkom. Normaal krijg je altijd een borreltje bij de koffie. Omdat we met zovelen waren vertelde het personeel ons dat we dat niet kregen. Toen we vroegen of de koffie dan goedkoper werd kregen we als antwoord nee. Even later kwam de eigenaar ons vertellen dat we met een te grote groep zouden zijn. Wij waren op dat moment met 5 personen en zaten binnen. De rest van de groep was inderdaad in aantocht maar zou nog minstens 20 minuten wegblijven. Buiten werden de gasten die met een groep van 4 kwamen getrakteerd op het borreltje. Toen we aan de eigenaar vroegen of er dan iets van de prijs van de koffie afging zei hij : Nee. Wij verbaasd en vroegen waarom niet. Nogmaals zei hij toen omdat we met teveel personen waren. Toen een van ons zich liet ontvallen dat dit toch op z'n minst vreemd was. Kreeg deze dame van 82 te horen dat ze erg kortzichtig was. Als we nu inderdaad met de hele groep daar hadden gezeten had ik me hier nog iets bij voor kunnen stellen. Maar aan ons met 5 personen had het mijns inziens anders gekund. Gastvrijheid met een zeer kort lontje. En zeer respectloos naar de dame in ons gezelschap. In ieder geval zijn wij niet blijven hangen om er ook nog te dineren. Dat hebben we maar thuis gedaan.

2,5