Op dit adres zit nu: Pina's Grill

1. Eindelijk is er een ondernemer op deze plek gaan zitten met een goed idee en een juiste instelling. Er is hier en daar wat geklust en het ziet er meteen een stuk uitnodigender en knusser uit.

Ik vond de bediening traag (misschien werkte het meisje nog niet zo lang) en niet vooruitdenkend. Er werd bijvoorbeeld niet meteen een menukaart gepresenteerd bij het eerste drankje, er werd niet gevraagd of we nog wat wilden drinken als onze glazen leeg waren, indekken gebeurde pas toen onze gerechten er al stonden en afruimen van het voorgerecht gebeurde al helemaal niet (druk was het niet).

Ik vond het eten lekker maar de porties klein. Het mandje stokbrood bijvoorbeeld bestond maar uit vier sneetjes, maar het brood was wel erg knapperig en lekker. Ook vond ik de saté erg summier. Er had iets meer vlees en friet bij gekund. Gelukkig had ik al een voorgerecht op, anders had ik zeker nog wat besteld.

Maar zoals de vorige recensies al aangeven is het zeker een aanwinst voor de buurt.