1. Chevallier Noir

Bij aankomst in Lion Noir werd ons medegedeeld dat onze tafel (die we ruim tevoren gereserveerd hadden) nog niet gereed was (?!). De gastheer stelde voor dat wij beneden in de bar een drankje zouden drinken totdat onze tafel wél gereed zou zijn. Al met al duurde het zo'n 20 minuten voor we aan tafel konden. 't Drankje bleek trouwens voor eigen rekening te zijn... Nadat gemeld werd dat onze tafel gereed was werden we naar het restaurant gedeelte op de bovenverdieping geescorteerd. Tot onze verbazing moest onze tafel nog gedekt worden!

Deze valse start werd deels goedgemaakt door de uitstekende kookkunsten van de chef en de vriendelijke/professionele bediening van het personeel.

De ontvangst van gasten moet beter (gastheer!) en wellicht verdient het reserveringssysteem enige aandacht. Echter alle lof voor keukenbrigade en bedienend personeel in het restaurant.