Op dit adres zit nu: Indiawalaa

1. Op het eerste zicht leek het een prima restaurant, gezellige lokatie & vriendelijk ontvangst. We waren er al vroeg (19u), daardoor zijn we niet meteen weggelopen. Want we kregen na ongeveer een half uur de eerste gerechten. Echter daarna liep de zaak langzaam aan vol en dat konden ze helemaal niet aan! Onervaren personeel dat zichtbaar zenuwachtig rondloopt en niet meer weet wat ze moeten doen (stress). Ze lieten ook het ene dienblad na het andere vallen, ook op gasten! We zijn herhaaldelijk naar het personeel toegelopen (want oogcontact krijgen was niet mogelijk, ze lopen gewoon langs je en horen noch zien je dan) om te vragen naar onze bestellijst of een dankje. En dan kregen we het nog niet! Toen we na 2 uur (en maar 1 ronde gegeten!) zichtbaar geirriteerd onze jassen aan wilden gaan doen, kwamen ze ineens wel. We zouden een rondje van het huis krijgen... In de tussentijd was ook al een ander stel opgestapt waardoor alles nog rommeliger verliep. We gaven dan ook aan echt naar huis te willen. Toen we de rekening kregen waren we helemaal teleurgesteld. We moesten de volle 100% betalen. Terwijl wij maar 1 ronde gegeten hadden en hen daar herhaaldelijk aan herinnerd hadden dat we er ook zaten en graag wilden eten. Men bleef vasthouden aan geen korting (ze gaven aan dat het personeel ziek was, tja dat is erg vervelend voor ze maar dan moeten ze dat op voorhand aangeven), dus hebben we om een scene te voorkomen maar alles betaald. Echt erg jammer dat onze avond zo heeft moeten aflopen. Omdat een tafel naast ons eerder opstapte omdat dit voor hen al de 2e keer was dat het zo slecht en rommelig verliep, hebben we er niet het vertrouwen in dat dit slechts 1 minder goede avond was. We gaan hier dan ook niet meer eten. Het eten dat we kregen was redelijk, niet slecht maar ook niet goed.

3,7