1. Na enige tijd wachten op bediening riep een vriendelijk meisje dat ik wel naar haar toe mocht lopen. Ik deed een bestelling die onmiddellijk werd klaargemaakt. De portie kebab met frites en sla kostte 7,50 en is vrijwel compleet de vuilnisbak ingegaan. De sla had bruine randjes, nuja, kan gebeuren. De frites waren volkomen koud, helemaal uitgedroogd en vies (er was niemand in de zaak toen ik binnenkwam en dit was duidelijk een restje dat hij meteen uit de zeef schepte, het kon ook niet anders dan oud en koud zijn). Het vlees was heel erg uitgedroogd, ontzettend zout en er zaten veel helemaal zwartgeblakerde stukjes vlees tussen, alsof het steeds weer opgebakken en gezouten was. Het was absoluut de allerslechtste kebab die ik ooit heb gegeten en ook de slechtste frites. Als je adverteert met 'zelfgemaakte frites', zorg dan dat ze lekker zijn en niet uren oud en koud. Dan heb ik liever versgebakken kant-en-klaar frites.

1,8