Op dit adres zit nu: Colins

1. Hans Smit

De rijsttafel was geweldig. De rest er omheen zeer slecht.

Bediening veel te jong en ongeinteresseerd. Weten zelfs niet welke wijnen er op de wijnkaart staan, en bestel je dan 2 glazen wordt er een volle fles ad. Eur 21,00 geserveerd. Dus weer retour. De glazen wijn lieten nogal enige tijd op zich wachten. Het is natuurlijk te proberen. Lege glazen werden van de tafel gehaald zonder te vragen of er misschien iemand nog iets te drinken wilde hebben. Er werd ook niet gevraagd of alles naar wens was. Bij het afrekenen klopte de rekening niet, er stond dus een fles wijn op voor eur. 21,00 i.p.v. 2 glazen wijn. Naar het wisselgeld moest gevraagd worden. De vertragingstechniek werd toegepast en op onze vraag of er nog aan het wisselgeld gedacht werd, kregen we een kortaf antwoord: Ja, ik weet er alles van. In totaal hebben wij 12 minuten op het wisselgeld moeten zitten wachten. Ook de eigenaresse is niet in klanten geinteresseerd. Laat de boel de boel. Reageert ook niet op rechtstreeks aan Singaradja gezonden klachten. Eens maar nooit weer! Jammer de kok was zeer goed!

6,7