Op dit adres zit nu: Grand Café Dukaat

1. Shar 50 punten

Net terug van een heerlijk diner. Voorgerecht was lekker (ik had lauwwarm salade met kip en champignons en mijn vriend de uiensoep). Mijn vriend vond de uiensoep goed maar vond dat het weining naar uiensoep smaakte. Hoofdgerecht van varkenshaas en biefstuk was lekker. Wij hadden bij de reservering gemeld dat wij erg twijfelden naar aanleiding van de slechte recensies hier op de site maar dachten ah ja.. smaken verschillen en toch maar proberen. Het viel dus reuze mee. Ik had als nagerecht een kaasplank besteld. Dit vond ik als nagerect absoluut niet passen. Ten eerste was het te veel en ten tweede vond ik de combinatie van de kazen niet passen bij een nagerecht. Het zag erg lomp en gewoon te veel uit.. niet je traditionele franse kaasplank als dessert. Als je deze bestelt hou er dus rekening mee dat je nagerecht net zo groot en zwaar is als je voorgerecht of zelf je hoofdgerecht als je kleine eter bent. Ik heb dus maar 1 of 2 hapjes genomen en de rest laten staan. Vond het wel zonde want ik keek uit naar een lekker kaas plankje met een glaasje port. Het grappige is dat dit blijkbaar (zo hoorden wij van de ober) ook door andere klanten is gemeld maar jammer genoeg doen zij er niets aan. Bediening was vriendelijk en vlot maar dat kwam waarschijnlijk omdat het niet druk was. Wel vond ik dat ons hoofdgerecht een beetje op rommelige manier werd bediend maar goed ik ben nu echt naar negatieve dingen aan het zoeken :)

Eigenlijk toch lekker gegeten en zeker een aanrader. Maar als tip voor het restaurant zelf : Luister wel eens naar je klanten.