Op dit adres zit nu: Grand Café Twist

1. dick 25 punten

Gisteren, 30 juli 2011 gegeten bij dit restaurant.

Wijn: goed, voorgerecht: goed: Hoofdgerecht goed maar garnituur minder dan minimaal. Bediening zeer slecht, sfeer zeer slecht, prijs/kwaliteit: slecht.

De bestelde wijn was uitstekend, bij de geserveerde amuses werd iets onverstaanbaars gemompeld, na om herhaling gevraagd, werd dit nogmaals nog onverstaanbaar herhaald.

Het voorgerecht, was iets te flauw, geprobeerd de aandacht van de serveerster te trekken toen dit niet lukte, meerdere keren de hand opgestoken. Nog steeds geen reactie, toen maar een- bijna onhoorbare knip met de vingers: geen reactie- vervolgens, hoorbaar:"ik wilde iets vragen". De serveerster kwam, en bracht daarna het gevraagde zout. Toen kwam het: mij werd de les gelezen: knip met de vingers (dus toch gehoord) was ongepast en beledigend voor de bediening..... Wij reageerden met: een andere manier van aandacht trekken had geen enkel resultaat.

Na dit incident werden we verder door een andere serveerster geholpen.

Wat schetst onze verbazing? Dat na het hoofdgerecht ons ongevraagd de rekening werd toegeschoven door de cheffin.

Op de opmerking dat we nog iets wilden bestellen was het antwoord: "dat gaat niet, wij passen niet bij elkaar" Een dergelijke arrogante houding hebben wij nog nooit meegemaakt en we zullen iedereen afraden dit restaurant te bezoeken.

4,3