1. 1 overnachting Maastricht geboekt om gezellig winkeltje te kijken, drankje te drinken en gezellig uit eten te gaan.

Na een aantal uurtjes door de binnenstad gewandeld te hebben, aangekomen op het Vrijthof. Bij de Monopole was plek en daar dus gaan zitten. Het duurde even voordat we mochten bestellen en kregen meteen te horen dat we niet goed zaten. We bestelden wat te drinken en een bittergarnituur, maar daarvoor moesten we op een een andere plek gaan zitten. Dit was nergens duidelijk aan gegeven.

Verkassen dus en daar wederom de bestelling gedaan bij de zeer ongeinteresseerde mevrouw van de bediening.

Waarschijnlijk hebben ze bij deze brasserie niet het besef van Horeca want je moest heel veel geduld opbrengen om je bestelde te krijgen. Op het punt dat ik mijn jas wilde aantrekken om te gaan kwamen de drankjes, paar minuten later gevolgd door het bittergarnituur. Op dat punt hadden we al besloten dat we hier niet zouden blijven. Netjes gevraagd of we de bon mochten en die kwam dan weer wel snel. De uiterst vriendelijke jonge dame zei ons dat ze zo weer terug zou zijn om af te rekenen. We zijn uiteindelijk na ruim 10 minuten maar zelf naar binnen gelopen om af te rekenen, want ook daar was de service ver te zoeken.

Conclusie van ons, hier gaan we nooit meer naar toe.