Op dit adres zit nu: Bistro Lelystad

1. Vanavond voor het eerst geweest.

Zoveel gelegenheden zijn er niet in Lelystad, dus ik probeer ze graag het liefst zelf uit. Gelezen recensies neem ik dan in mijn achterhoofd mee.

Bediening was vriendelijk, en bij de uitleg vd kaart zeer duidelijk.

We hadden de proeverij als voorgerecht en ik kan zeggen, dit is echt een aanrader. Een aantal verschillende voorgerechtjes, erg leuk idee en daarbij nog eens zeer smakelijk.

Hoofdgerechten: Tonijnsteak, Vuur en Vlam, Ladysteak en 2x Porterhouse. Mijn tafelgenoten waren zeer te spreken over hun hoofdgerecht. Mijn hoofdgerecht, de Porterhouse steak, was echt heerlijk.

Als ik dan toch een minpuntje moet noemen dan is het de hoeveelheid van de bijgeserveerde potatoe wedges. Slechts 1 bakje voor 5 personen is wat weinig evenals 1 bakje gemengde salade.

Voor de zaterdagavond, was het slecht gevuld. Slechts 3 tafels bezet incl. de onze. Zoals wij dit ervaren hebben komt dit meer door de locatie, aan de buitenkant van het winkelcentrum zonder een aangenaam uitzicht, dan door de geboden kwaliteit.

Helaas ben ik van mening dat hierdoor ook dit restaurant het op deze locatie niet gaat redden.

Jammer.