Op dit adres zit nu: Toxotis

1. Vorige week hier gegeten. Er waren niet veel mensen, maar daardoor werden we heel goed en snel bediend.

We konden niet op het terras vanwege de regen, maar ook binnen ziet het er netjes uit.

Ik zei tegen mijn familie iets over een gerecht waar kaas in zat (ik ben allergisch voor melkproducten). De ober had dit opgevangen en gaf uit zichzelf aan waar kaas of room in zat. Vaak merk ik bij restaurants dat bediendes daar niets van weten en het eerst moeten navragen. Dat was hier niet het geval.

Er was een aanbieding, maar we wilden graag een ander voorafje (dat in de menulijst evenveel kostte). Dat was geen probleem.

De locatie is niet zo heel mooi. Het restaurant zit wat verscholen achter een ander gebouw. Buiten heb je niet zo'n geweldig uitzicht. De aankleding is daarentegen wel mooi en modern.

We hebben heerlijk gegeten voor een fatsoenlijk tarief.

De borden en gerechten zijn mooi opgemaakt.

Zeker een aanrader.