1. Vandaag ook daar wezen eten met ons gezinnetje.

De entourage was prima in orde. Ook al was het druk. Er werd een tafel voor 5 personen vrij gemaakt.

De bediening vond ik op zich wel voldoende.

We bestelden 3 x vis stoofpotje 1x varkenshaas saté en 1x gebakken schol. Er werd van te voren kenbaar gemaakt dat het wat langer ging duren, maar alles werd netjes binnen de verwachte tijd opgediend.

Het voorgerecht was gebakken brood met een kruidenboter en olijven waren heerlijk.

Op het oog zag alles er prima uit en de reacties in het etablissement waren ook goed. Het vis stoofpotje was een beetje flauw, maar te zout is ook niet goed. Een peper en zout stelletje ontbrak op de tafel. De gebakken aardappeltjes waren echt niet te eten, samen met de witlof (zoetig).

Daardoor zakt een cijfer 8 naar 6. Jammer want dit restaurant heeft echt veel potentieel. Leuke bediening en muziek.

6,5