faillissement

Op dit adres zit nu: Brasserie Zin

1. Wij eten hier geregeld (1x in de maand ongeveer) en het is altijd heerlijk eten. Bij de Albatros moet je voor de zeetong, King Crab, kreeft of iets in die geest gaan. Wij zijn altijd zeer te spreken over het personeel. Erg vriendelijk, oplettend en goed opgeleid. Alles is altijd mogelijk. Ook met drukke dagen zit je hier heerlijk. Dan maakt het ons ook niet uit als het een keertje wat langer duurt. Vragen we een extra broodje en nemen we nog een wijntje en dan is het wachten niet erg meer. Na het eten komt de eigenaar vaak aan tafel even vragen of alles naar wens is geweest. Wij hebben -geloof ik- niet 1x geklaagd in al die jaren. Maar deze actie wordt wel erg gewaardeerd door ons.

Leuk weetje; de overheerlijke carpaccio (echt een aanrader) wordt nog altijd -al jaren- gemaakt door de vader van de eigenaar volgens geheim recept.

De Albatros is al jaren een goed (zo niet, het beste) restaurant in Zandvoort en ik kan mij absoluut niet vinden in alle bovenstaande -veelal negatieve- recensies. Ik denk dat zij het gewoon niet getroffen hebben of juist teveel van De Albatros verwachtten.