1. Jan 49 punten

Een keer diner en een keer lunch gehad. Diner is lekker, maar niet bijzonder. Qua hoeveelheden zit dat goed in elkaar. Dat er te weinig frites waren, zoals anderen opmerken, herken ik niet. Wel zijn de bijgeleverde groenten inderdaad beperkt. De lunchkaart geeft voldoende keuzemogelijkheden. Wij hadden met 6 personen 6 verschillende lunchgerechten en die waren allen qua hoeveelheid in orde, met uitzondering van de tosti; voor € 7 is die wat aan de magere kant. Ik heb inmiddels ook begrepen dat er iets aan de akoestiek gedaan is/gaat worden, want de geluidsoverlast is aanzienlijk doordat het allemaal erg hol klinkt (soort meubilair, wandversieringen etc). Personeel functioneert normaal. Eindoordeel: niks mis mee. Concept kan zeker werken; hier en daar wellicht nog wat optimaliseren en dan is dit een aardige tent op een perfecte locatie. Ik kom hier waarschijnlijk nog wel een keer terug.