1. Voor ons nooit meer!

Wij waren met 2 vrienden en hadden ons erg verheugd op dit restaurant, maar dat viel zwaar tegen.

Het begon met de rose, het glas werd nog niet half vol geschonken. Het voorgerecht was amazing Antipasta, ja de prijs was Amazing! € 42.00 voor 4 personen! Het was een bord met daarop wat kleine hapjes, smaakloos en heel weinig. Toen kwam de lasagna, althans zo werd dat genoemd, een klein schaaltje met deeg en saus en daaronder 3! stukjes groenten, gegarneerd met wat asperges en sla. De ravioli bestond uit 2 deeglapjes gevuld met kaas en ei en geraspte truffel, niet helemaal gaar en smaakloos. De tonijn van mijn man was helemaal rauw en de bonen keihard. De bistecca was redelijk maar zag er uit als een grote speklap. De manager kwam erbij en probeerde nog wat te redden maar dan is alles eigenlijk al bedorven, zo'n teleurstelling. Hij heeft uiteindelijk de helft van het voorgerecht van de rekening gehaald en de "lasagna". Er bleef nog "slechts"€ 101.80 over. Voor ons dus nooit meer, hoe durven ze dit mensen voor te zetten. Alleen de service was goed.

2,9