1. 2 dagen achter elkaar hier gegeten. Zegt eigenlijk genoeg. Eten was prima, heerlijk op terras buiten gezeten. Alleen eten was zoveel dat halverwege het toch echt wel koud is. Warmhoudplaat of voorverwarmde borden zouden op het terras wel nodig zijn. Schnitzel en griekse gerechten prima. Saladebar was beter dan andere mensen noemden, niet erg uitgebreid, maar......het kost ook niks extra, dus snap niet waar de mensen over klagen. Verse ananas, watermeloen, druiven, sla enz.

Diverse griekse gerechten gehad, allemaal prima. Zitten soort gebakken aardappels bij met paprikapoeder en knoflook. Bij mij waren ze het bolletje rijst vergeten, de moeite van het klagen niet waard. Kortom zeer goed geprijst voor 62 (dag1) en 65 (dag2) euro met 3 grote eters prima gegeten en gedronken.(2 consump.p.p.). Bediening prima en vriendelijk. Kortom wat ons betreft een aanrader.