1. Eerder wel eens afgehaald hier, dan was het wachten ook vrij lang en waren frietjes etc. Nogal slap en vettig, maar vorige week donderdag met die regen toch maar weer voordeel van de twijfel gegeven: Mijn echtgenoot belde met de bestelling en pas aan het einde van de bestelling kreeg hij te horen dat het langer dan een uur ging duren... ehm... nou ja... ok, doe maar.

Na anderhalf uur wachten gebeld: ipv excuses kreeg hij een onvriendelijk antwoord: het weer is '***' (? Tja, wij kunnen niets aan het weer doen) en er zijn wel 500 bestellingen en hij had al gezegd dat het lang ging duren: kortom we moesten maar niet zo zeuren.

Echtgenoot vroeg hoe lang hij dacht dat het dan nog ging duren. Wilde hij eerst geen antwoord opgeven, maar na een tijdje aandringen was het 'nog minstens een half uur'. Tja, dan zitten we dus inmiddels langer dan 2 uur op ons eten te wachten en dat zonder enige excuses of eerdere communicatie van hun kant! Laat maar zitten!

Dit is de laatste keer dat ik ooit iets afhaal of laat bezorgen door deze tent.

1,9