1. rish 19 punten

Heb gister voor de 4e keer gegeten bij Spices. En om heel eerlijk te zijn heb ik tot nu toe geen minpunten gevonden. Het kan echt geen toeval zijn dat ik 4x super lekker eten heb gekregen bij Spices. Wat een variatie, ze zijn echt goed. Van soep naar koud gerecht naar hoofd gerecht en als laatst het dessert zit het vol variatie en top smaak. Elke keer hadden ze iets nieuws in hun 4 gangen buffet. Spices is echt een aanrader voor mensen die daar nog niet hebben gegeten en natuurlijk ook voor de mensen die daar al eerder zijn geweest ( maar die weten het al ;) ). Ook de vegetariërs hebben veel keuze mogelijkheid. De Chef van de restaurant en zijn vrouw ( heel aardige mensen ) leggen alles uit over de gerechten. Dus als gast weet je wat je eet. Verder zijn de mensen in de bediening ook erg lief. Ik zou zeggen dat wij blij mogen zijn om zo'n top restaurant in Groningen te hebben ;).