1. E.Mayer

Meestal kijk ik tijdens de vakantie op google waar we eventueel kunnen gaan eten. Al snel duikt dit restaurant op. Op woensdag een 3-gangen menu voor een spotprijsje, wat kun je daarvoor verwachten: "niet veel" dachten wij. Gezien de naam moest het echter wel heerlijk zijn maar toch even afwachten.

Bij binnenkomst werden we door de eigenaar hartelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Het interieur/entourage sprak ons direkt aan en na een rondleiding (we waren de eerste gasten) bleek alles inclusief de tuin er schitterend uit te zien. Adviseerde de eigenaar wel, de gevangenis (afschuwelijk flatgebouw) die je vanuit de tuin ziet met de grond gelijk te maken.

Terug aan tafel. De eigenaar serveerde het menu met prettige tussenposes en we moesten uiteindelijk concluderen dat het menu voortreffelijk was. Het is onbegrijpelijk dat je voor zo'n prijs zo heerlijk kunt eten. Ben veel gewend, at in het verleden bij diverse restaurants "met naam" maar dit restaurant mag van mij bij de top tien staan.

Bedankt, het was super!

PS. Bij het vertrek een 10-tal visitekaartjes meegenomen om mijn vrienden/kennissen op de hoogte te brengen bij een eventuele stop in de buurt van Horst hier te gaan dineren.

Als cijfer geven wij dit restaurant een 9 1/2, afgerond een tien.

An, Hanny en Ed.