1. Vandaag weer eens heerlijk Tipan gegeten, een kleine aanpassing op de kaart is geen probleem. Fijn plekje op de markt Etten Leur, aardige mensen en goed eten. Het is een wekelijks ritueel aan het worden en dat zegt genoeg (zie ook mijn foto’s).

4 vorige recensies

Vorige recensies van Ron Donkers

• Vandaag lekkere TjapTjoi ….. en nog steeds, ik kom hier regelmatig, aardige mensen in een goed Chinees restaurant.

De nieuwste recensie
  • Vandaag wederom heerlijk gegeten bij Yangs garden, mijn Ti Pan was wederom heelijk en vers, vega gerecht van mijn vrouw idem. We zullen er nog vaak gaan eten!

De nieuwste recensie
  • Inmiddels al een aantal keren hier gegeten en telkens een warme ontvangst. Verschillende gerechten gegeten en telkens weer heerlijk.
    Zie ook mijn foto’s van vandaag, die spreken toch boekdelen.
    Het enige punt van kritiek c.q. Feedback is de toiletgroep, die is echt aan vervanging toe!

De nieuwste recensie
  • Lekker gegeten in een prettige sfeer, aardige mensen in de bediening en een uitgebreide kaart. Ook voor de Vega liefhebber is er wat te kiezen.
    Mijn fotos spreken voor zich en aangezien wij sinds kort in de buurt van dit restaurant wonen zullen we daar vaker gaan eten. Lekker!