in Veenoord

Railroad Steakhouse - Lekker, Gezellig & Betaalbaar!

1. Monique

We komen hier vaker eten. Waarom? Omdat het eten altijd goed is. Ik neem altijd de Sirloin-steak. Altijd fantastisch mals en goed gebakken. Maar ook de biefstuk, biefstukpuntjes en de spareribs zijn aanrader. Leuke entourage, vriendelijke bediening. En wat mooi is, je kunt zo de keuken inkijken. Dus je kunt de kok (s) zelf een compliment geven. Prijs-kwaliteit: zeer goede kwaliteit tegen nette prijs.
    Wij komen zeker weer terug.

3 vorige recensies

Vorige recensies van Monique

• Monique

Zoals altijd was het eten hier weer dik voor mekaar. Niets van te merken dat ze na een half jaar sluiting voor de eerste keer weer open waren.
    Houd je van een lekker stuk vlees dan moet je hier gegeten hebben

De nieuwste recensie
  • Zoals altijd was het eten weer geweldig. Groot stuk vlees voor kleine prijs. Gezellig restaurant en leuke bediening. Tot de volgende keer en dat zal gauw zijn

De nieuwste recensie
  • We eten hier regelmatig en er is ons nog nooit iets tegen gevallen. Het vlees is hier echt het beste van alle restaurants waar ik geweest ben. Gisteren was de eigenaar op vakantie en werd het vlees bereidt door een erg jonge kok. Het was weer super. Een echte aanrader. Goed eten, leuke entourage, vriendelijk personeel en zeker niet duur.