Op dit adres zit nu: Zuiver

1. Twee zussen

Vandaag van plan twee uurtjes te fietsen. Net na de lunch. Voor de zekerheid twee banaantjes in de fietstas gestopt voor het geval dat. Het was zulk lekker weer dat onze beentjes als vanzelf trapten. Aangekomen bij het Henschotermeer besloten we te gaan zonnen. Na een lange tijd vertrokken we weer en aten we onze enige banaantjes... maar het was niet genoeg; we hadden toch wel erge honger gekregen. Met trillende benen en holle ogen fietsten we door op zoek naar een restaurant. Gelukkig vonden we die na een half uur. Oh...wat waren we opgelucht (we moesten nog een heel stuk fietsen naar huis). Maar het restaurant was dicht. Weer verder.

Toen, verscholen in het groen, zagen we dit restaurant: Oud Leusden. Bevreesd dat ook dit dicht was..

Toen was er de engel Dion. Ik zei direct 'ik heb helaas maar 5 euro bij me, dus graag 1 kopje thee en 1 gebakje'.

Zonder enige twijfel bood hij ons het dubbele aan. Mét slagroom! Opgeladen en tevreden met volle moed weer naar huis! Veel dank!