Op dit adres zit nu: Restaurant 1453

1. We hadden via vakantie veiling voor zes personen bonnen geveild en hebben afgelopen vrijdag daar gegeten. Het ging hier om een 5 gangen diner. We begonnen met brood, 5 broodjes (we waren met ons zessen). Daarna de inktvisringen (net iets dikker dan mijn trouwring) en zeker wel 6!) met knoflooksaus. Toen namen de meesten van ons de zalm. Ook gefrituurd en een paar patatjes erbij, koud en een grondsmaak. Het was echt slecht. Ik had het idee dat de kok meer aan plate service deed. Toen de dame blanche. Wat kan je verkeerd doen aan ijs? Nou het was een gesmolten bolletje op een plak cake met slagroom uit de spuitfles. Alles zeer karig en gewoon geen restaurant kwaliteit. De koffie die we toe kregen was gelukkig wel goed! Toen ik de eigenaar erop aansprak hoe slecht ik had zitten eten (hij vroeg of het teveel was? De grapjas) deed hij heel verbaast en zei dat hij dit nog nooit had meegemaakt. Wij hebben gemiddeld 40 euro per veiling betaald buiten de drankjes. Dus dat valt gelukkig nog mee. Maar de waarde van het eten dat je krijgt is minder dan de helft. Laat je trouwens niet verlijden door de locatie (zeekant) want die kun je niet zien. En het vertier op de boulevard is ongeveer een kwartiertje lopen verderop. Sorry, ik ben zeer teleur gesteld.