1. Tot onze grote spijt, hebben wij hier afgelopen zondagavond gegeten. We kwamen rond 18:15 uur binnen, normaal gesproken is dit voor de gemiddelde Nederlander een normale tijd om te dineren, echter het was stil en verlaten. Geen hartelijke ontvangst dus, we moesten zelf op zoek naar het personeel. Er stond een vrouw de ramen aan de binnenkant te lappen, dit bleek de bediening te zijn. Zonder ons te groeten wees ze ons een tafeltje bij het raam, echter wij negeerden dit aanbod want er was immers plek zat. Van binnen zag het er heel armoedig uit, tafelkleden met gaten, versleten stoelkussens en bovendien rook het er muf en stoffig. Toen we gingen zitten vroeg de bediende wat we zouden willen drinken, we bestelden een cola ( zonder ijs ) en een icetea. Een paar minuten later ging het al mis: Ze kwam aanzetten met 2 cola ( met ijs ) had ze het soms verkeerd begrepen? Even later kwam ze aanzetten met de icetea, die teleurstellend smaakte. Geen Nestea of Lipton, maar misschien één of andere onbekend merk van de Lidl-supermarkt. We vroegen naar stokbrood + kruidenboter en konden in de tussentijd een keuze maken uit de 100 gerechten welke in de menukaart stonden. Het aanbod was wel heel erg groot, waardoor het moeilijk wordt tot een keuze te komen. Het ‘stokbrood’ was een soort van hard gebakken stuk korst met een zurige kruidenboter, niet echt superlekker dus. Toen we gekozen hadden voor een giros-pizza en Griekse vleesschotel, konden we ondertussen genieten van de ergste muziek die ik in jaren heb gehoord. Het kaarsje op de tafel, kon ook niet zorgen voor een intieme en romantische sfeer. Ondertussen werd er flink op los gevloekt in de keuken, onverstaanbaar met al die verschillende culturen. Het hoofdgerecht viel zwaar eten, de smaakloze giros-pizza werd geserveerd met een soort van zure yoghurt-achtige knoflooksaus. Mijn vriendin had minder kritiek op haar vleesschotel, maar de ongezellige sfeer in het restaurant zorgde ervoor dat ze niet zoveel honger meer had. We hebben uiteindelijk meer als de helft laten staan, echt zonde van het geld. De bediende is niet langsgekomen om te vragen “of alles naar wens was” en vroeg ook niet of het gesmaakt had. Ze zei alleen maar heel onbeleefd “zijn jullie klaar?” Zonder kritiek te uiten op het waardeloze eten, hebben wij maar om de rekening gevraagd. We hadden ondertussen maar besloten om elders een dessert te nuttigen. Toen de bediende het bonnetje kwam brengen, kwam er een vieze rookwalm uit haar mond. ( ze had beter die pepermuntjes kunnen opeten ) Het totaalbedrag was iets van € 35,50, ik had 2 briefjes van 20 euro en € 5,50 aan muntgeld neergelegd om het makkelijker te maken. Ik verwachtte dus een biljet van 10 euro terug, aangezien wij absoluut geen fooi wilde geven aan dit personeel. Ze wilde mij voor 10 euro aan muntgeld teruggeven, daar ging ik dus niet mee akkoord. Zonder iets te zeggen liep ze weg en kwam 5 minuten later terug met een biljet van 10 euro. Echter toen ontdekte ze dat de stokbrood + kruidenboter niet op de rekening stond gespecificeerd. Ik riep dat het haar eigen schuld was en wij zijn vervolgens het restaurant uitgelopen rond een uur of 20:00. Toen zaten waren er inmiddels al 6 andere bezoekers die “genoten” van hun diner.
    Het was grote één teleurstelling. Wij komen hier nooit meer terug!