1. Super lekkere gerechten: de zachte aspergesoep, daarna de heerlijke asperges met lamsvlees en spinazie 😋 zijn echte aanraders!

6 vorige recensies

Vorige recensies van Ingrid

• Ingrid Knops

Voor het eerst het aspergemenu gekozen, aangenaam verrast door de verfijnde smaken en de voortreffelijke asperges! Zeker een aanrader!

• Ingrid Knops

Wederom overheerlijke kreeft Belle vue gegeten, subtiel klaargemaakt en veel vlees aan de kreeft!
    Zeker een aanrader! Bedankt voor het lekkere eten en de hele gezellige avond, tot binnenkort 😉

• Ingrid Knops

Overheerlijke kreeft gegeten! Veel vlees aan de kreeft, perfect klaargemaakt, super vriendelijke bediening, wederom komen wij hier heel graag! Een echte aanrader 😋

• Ingrid Knops

Weer héél lekker gegeten, grote smakelijke mosselen op een phillipijnse wijze klaargemaakt, gezellige sfeer en top bediening! Ook nu hebben we weer ten volle genoten! Dankjewel hiervoor.

• Ingrid Knops

Wij hebben voor het eerst de kreeftenmenu gegeten: heel lekker, vol van smaak, subliem klaargemaakt! Ook voldoende tijd tussen de gerechten, super vriendelijke bediening ook deze keer! Wij hebben een hele gezellige avond gehad en komen zeker nog terug! Top restaurant!

• Ingrid Knops

Héél lekkere mosselen, perfect klaargemaakt, voldoende mayonaise en mosselsaus. De Mosselwijn past er perfect bij, rustige sfeer in het restaurant, en heel proper, weer een top avond gehad! Tot de volgende keer 😉