1. Ook wij zijn met een voucher van vakantieveilingen kreeft wezen eten bij 't Kraaienest. We vonden het erg tegenvallen en het menu is de prijs niet waard. Het voorgerecht was een expressokopje kreeftbouillon en een borrelglaasje mousse. Het smaakte maar echt lekker vonden we het niet. We vonden een kreeft van 500 gram voldoende maar deze waren op dus moesten we 100 gram (7,65) bijbetalen voor een kreeft van 600 gram. Deze werd aan een andere tafel geserveerd omdat de kreeft te vroeg klaar was en wij nog de spoom (goedkope bubbels met mango in een glas met een suikerrandje) niet op hadden. Dit gebeurde met een flinke terechtwijzing van de manager richting het personeel. Op mijn navraag werd gereageerd dat deze kreeft ook 600 gram was wat ik betwijfel. Het nagerecht viel erg tegen. Een klein stukje mangobavarois wat erg naar gelatine smaakt, een klein driehoekje vlaai en een stukje kleffe brownie. Voor een klein karafje witte wijn vragen ze 12,95 euro. Aangezien we 2 vouchers hadden zijn we de volgende dag teruggeweest voor de 2e keer kreeft eten. Daar hoorden we een andere ober vertellen dat de kreeften 2 dagen eerder gevangen waren, raar dat er nu wel kreeften van 500 gram waren. Opletten dus als je gaat!

2,6