1. Caglar Ekmen

Het restaurant heet Sultan komt vanuit Turkije. In het restaurant werd echter griekse muziek gedraaid. Ik zocht namelijk een halal restaurant en vroeg aan de eigenaar of alles halal is. Hij zei dat alles 100% halal is en dat hij zelf Turks is met Griekse roots. Geen enkel probleem dus. We hadden voorgerecht besteld balletjes met gehakt erin (soort van icli kofte) het was mega lekker. Hoofdgerecht had mijn vrouw ossenhaas en ik kip. Het was echt mega veel en genoeg om vol te raken. Je krijgt er patat en bulgur erbij. Salade was karig te noemen enige aandachtspunt. Nagerecht hadden wij baklava met ijs. Normaal is 1 portie 4 stuks baklava en ik vroeg aan de eigenaar of het ook 2 stuks mocht zijn aangezien we redelijk vol zaten. Dit was geen probleem. Al met al een super restaurant, aardige eigenaar / bediening.

1. De Sultan
    Van restaurant

Bedankt voor de goede recensie en tot de volgende keer.