1. Ellen Wieringa

Wij hebben nog nooit zo
    lekker italiaans gegeten. En we zijn wel wat gewend, want we hebben jaren in Amsterdam gewoond en vaak buiten de deur gegeten. Zelfs de kruidenboter was heerlijk. Bij vele restaurants is dit de sluitpost en krijg je een of andere vieze wagensmeer.
    De keuze is goed en je kan er zelf nog wat ingr. bij laten doen of weglaten.
    Het restaurant maakte wel de indruk dat het er nog niet zolang zit. De menukaartjes zijn nog in te kleine letters, mede omdat de verlichting wel erg gezellig is, maar te weinig om goed bij te kunnen lezen. De belangrijkste tip: Maak goede menukaarten met wat grotere letters. Wordt een hele dikke menukaart als dat er allemaal op moet. Een heel erg min punt, maar dat wel de enige, de koffie is echt niet lekker. Een hele goede espressomachine kan geen kwaad. Ik neem geen koffie/ espresso meer na.
    Succes en ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.