Op dit adres zit nu: Loetje

1. Marloes 1424 punten

Gisteren ben ik hier wezen eten met 12 dames tijdens een vrijgezellenfeestje.

Drankjes en de rest van de bestelling werden vlot opgenomen en ook snel gebracht. Na 20 minuten zaten we aan ons voorgerecht en na in totaal 45 minuten hadden we ons hoofdgerecht.

Een aantal van ons hadden tapas, deze werd tegelijk uitgeserveerd met de hoofdgerechten van de anderen en daar zat een karaf wijn per 2 personen bij inbegrepen.

Personeel was vriendelijk maar niet buitengewoon bijzonder.

Ze houden met name de drankjes in de gaten, daar zullen ze het wel aan verdienen. We zaten soms heel lang met lege borden voor onze neus.

Het eten is oké maar niet fantastisch, neigt naar mwah.

Mijn voorgerecht (nacho's) was niet spannend, wel oké. Ik had er alleen graag iets van zure room of zo bij gehad, dan was de smaak niet zo eentonig. Hoofdgerecht was oké, maar ik heb zeker wel eens lekkerder op. Bij fajita's met kipvulling hoort de vulling niet aangevuld te zijn met bleekselderij en aubergine. Het werd in pannetjes uitgeserveerd, dat is dan weer leuk maar het oogde een beetje ingedroogd, alsof het al een hele tijd stond/al helemaal voorbereid was.

Ook de sla was niet echt passend, een saaie dressing en er zaten olijven bij..Echt Mexicaans... Not...!

Op je bord is geen ruimte de fajita's te vullen, dit ligt vol met sla, 2 sausjes in kleine bakjes, een beetje kunstmatige raspkaas en een berg Mexicaanse rijst (met erwtjes uit pot). Alles moet met eigen vork en mes opgeschept worden, hallo....Lepels?

Dus vulden wij de fajita's in onze hand..

Voor guacamole betaal je voor een piepklein bakje €1,50.

Schande, gewone, kant-en-klare guacamole uit de supermarkt. Waren weinig avocado's in te bekennen..

Door het beroerde licht binnen zie je amper wat je eet, is het nu kip of aubergine? Ik werd er zelfs een beetje epileptisch van, er stond een groene en een rode lamp op ons gericht en doordat de plafondwaaiers aanstonden flitsten er allerlei kleuren over tafel.

Het eten is niet duur maar meer liefde in de pan had niet misstaan voor dit geld.

Toetje niet spannend, vooral het ijs met de aardbeien was matig, erg weinig en ik had alleen een vork...Ork ork ork, ijs eet je met een...

Kortom: Het is dat ik in leuk gezelschap was, dat het eten binnen te houden was en dat de cocktails wel lekker waren (jaah, komt u maar, hier verdienen wij het op) maar ik kan het je niet aanbevelen.

Kleine toevoeging:
    Check je bon, bij ons was de gratis wijn aangeslagen, scheelde toch 20 euro...