1. J 206 punten

Ben nu al een paar keer wezen eten bij Sizzling. Telkens heb ik gebruik gemaakt van het Pathé menu. Dit houdt in dat je een 3-gangen menu hebt voor 23,50 MET een bioscoopkaartje erbij voor een film naar keuze.

De vis en kip gerechten zijn overheerlijk. De vleesgerechten kunnen tegenvallen. Zoals de beenham, geserveerd met pittige ketjap chili saus. De beenham wordt gebakken in chili saus en de echte saus die je erbij krijgt is een soort van magie... Ik heb het laten staan want het was echt te vies voor woorden, de geur alleen al..

De bendiening is super vriendelijk, er hangt een gezellige en een beetje huiselijke sfeer. Het eten wordt na elke bestelling na ongeveer een half uur gebracht en soms langer.

Wat soms nog wel eens vervelend kan zijn, aangezien je dan een nog een film moet halen. Soms moet je de bediening dit duidelijk maken omdat ze de tijd wel eens uit het oog verliezen. Het duurde soms 45 minuten voordat ze de vieze borden kwamen ophalen.

Maar over het algemeen is dit een leuk restaurantje waar je lekker kunt eten.