1. Net gegeten bij Verdusie in Leidschendam. Na een aperitief met stokbrood Verdusie hadden we een Carpaccio en plateau zalm, garnalen en paling besteld. Een geweldig smakelijk voorgerecht. Opgediend als een lust voor het oog. Beide hadden we als hoofdgerecht gekozen voor een tournedos. Mijn ega tussen weldone en done en ikzelf tussen weldone en raw. Geen probleem was de reactie van de bediening. Afwachten natuurlijk want de bediening staat niet in de keuken dus benieuwd of de kok het ook zo begrijpt. En ja hoor..... voor beide was de tournedos perfect zoals gevraagd. Het gerecht gecombineerd met een fles Pinot Noir kwam 100% tot zijn recht. Als nagerecht een sorbet en een kaasplankje met dubbele espresso maakte het geheel compleet.

Algemene indruk, mooie gerechten zowel van smaak als visueel. Gezellige ongedwongen bediening, vrij maar toch keurig en voorkomend. Sfeer heerlijk relaxed. Prijs, niet goedkoop maar zeker het geld waard. Ons bezoek zal zeker niet het laatste bezoek aan deze gelegenheid zijn.