Op dit adres zit nu: Bij Ons

1. Ger 198 punten

2 Weken geleden op een zaterdagavond zijn wij hier (2 volwassenen + dochter van 9) gaan eten. Het was wat je noemt een afknapper. Om met iets positiefs te beginnen: de kok, die is prima. Het eten was qua smaak uitstekend, dan de aankleding van dit eethuis: ook prima, inclusief leuke gouwe ouwe muziek waardoor er een gezellige huiselijke sfeer ontstaat, maar dan het bedienend personeel, die zijn echt toe aan een (bijscholing/omscholing) cursus. Iedereen die regelmatig uit eten gaat weet dat een geslaagd etentje meer is dan gewoon lekker eten voorgeschoteld krijgen. Dat krijgen we namelijk thuis ook wel. Nee, uit eten is een belevenis die je als restaurant verkoopt, en dat is het helaas bij de 4 seizoenen in Hardenberg niet.

Allereerst werd de bestelling niet goed opgenomen, waardoor mijn dochter van 9 geen eten kreeg, na reclameren hierover werden alsnog de nuggets met patat klaargemaakt en geserveerd. Helaas waren wij toen al halverwege de maaltijd. Dan het onbeperkt varkenshaas in roomsaus eten, geen enkele keer werd er gevraagd door het personeel of er voldoende was, of dat we nog een portie wilden. We moesten hier zelf om vragen en kregen de tweede schaal op onze tafel neergekwakt zonder een alstublieft of enige andere vorm van communicatie. Ook is er tijdens de gehele maaltijd nooit meer gevraagd of we nog iets te drinken wilden, ondanks het feit dat onze glazen al geruime tijd leeg stonden. Ook het tempo waarbinnen zich alles voltrok was meer iets voor een snackbar dan voor een eethuis. Terwijl we het voorgerecht (stokbrood met kruidenboter) nog niet op hadden werd het hoofdgerecht al geserveerd en wisten wij nog net het laatste stokbrood veilig te stellen alvorens alles werd weggegrist. Het gehele "etentje" heeft slechts 3 kwartier geduurd (van een nagerecht hebben we uiteraard afgezien). Voor de gezelligheid hoeft u hier niet heen.